Deklaracja zgodnosci
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubomia
Urząd Gminy Lubomia zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lubomia.
- Data publikacji strony internetowej: 2007-01-22
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2017-03-06
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Mogą zdarzyć się sytuacje, iż niektóre dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł;
- zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji;
- zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Może się również zdarzyć sytuacja, że niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów lub innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-22
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-09-22
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Przemysław Skrzypiec.
- E-mail: p.skrzypiec@lubomia.pl
- Telefon: +48 32 451 61 28
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Lubomia
- Adres: Urząd Gminy Lubomia
ul. Szkolna 1
44-360 Lubomia - E-mail: lubomia@lubomia.pl
- Telefon: +48 32 451 61 28
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Gminy w Lubomi znajduje się przy ul. Szkolnej 1 i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Natomiast przed budynkiem Urzędu Gminy wyznaczono miejsce parkingowe oraz znajduje się dzwonek dostępny dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Biuro obsługi klienta znajduje się na parterze po prawej stronie od wejścia do budynku.
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|